środa, 4 lipca 2012

Julie po raz pierwszy

Tak, po raz pierwszy, bo jeszcze niczego dla niej nie uszyłam, więc najwyższa pora.:)

Jak wiecie, Julie to lalka o innym ciałku- posiada proste ręce (ale to akurat nic "inniejszego") i proste nogi, a to już swego rodzaju rarytas u Basics. Dla mnie to bardzo pomocne, bo łatwiej wykonać wykrój.

Julie prezentuje czerwone (tak dla odmiany) spodnie oraz granatowy sweter.

 Sandały były różowo różowe.









Jaki mam wniosek? Julie stworzona jest do noszenia spodni:)

13 komentarzy:

  1. Jest niezwykła! Ubranie idealnie jej dobrałaś, niby casual a Julie wygląda zniewalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne spodnie! I w ogóle cały komplet! Czym malowałaś buty? No i znowu nabrałam ochoty, żeby coś uszyć dla swoich lalek :) I wiesz co Ci powiem- to pierwsze zdjęcia, na których ta lalka baaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła. A taki strój sama bym z chęcia ubrala jak się zrobi chłodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się te portki podobają, ale ta zmysłowa bluzka w moim ulubionym kolorze mnie rozwaliła!
    Janet sobie ją zamawia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie jej w takich ciuchach! :D:D Cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są dobrane świetnie ;) Spodnie i krój bluzeczki też bardzo mi się podobają. I Twoje zdjęcia przekonały mnie do tej lalki i ją też chcę kiedyś mieć, piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten strój jest przepiękny! Idealny. Zawsze marzę o zrobieniu takich ciuchów, ale jak na razie jestem na etapie prostych sukienek xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowny strój - bardzo mi się podoba też modelka...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: Congratulations to sew these clothes. The red trousers is gorgeous. It's my favorite color. Your Barbie is very pretty. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  10. Julie jest tak piękna, ze nawet w worku na ziemniaki wyglądałaby genialnie! z drugiej strony ta bluzeczka jest ciekawa i ładnie uszyta, że nawet MyScene (dla mnie to synonim brzydkiej lalki) wyglądałaby w niej świetnie. udał się zestaw idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam zapytać, raczej nie uszyłabyś takiej bluzeczki na sprzedaż?

      Usuń
  11. Ubrana tak jak lubię, z tym jednak wyjątkiem, że ja muszę popracować nad tym, by móc znowu nosić takie spodnie ;) Podoba mi się krój bluzki i zestawienie kolorów. Myślę sobie, że bluzka ma na tyle uniwersalny kolor, że równie dobrze komponowałaby się z każdym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest po prostu obłędna :D super ta bluzeczka !
    jak to jest że mnie tu wcześniej nie było ? O.o
    super ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń