wtorek, 7 sierpnia 2012

Coco, czyli krótkowłosa piękność

Przyszła kolej na Coco. 
Wszystkie "siostry" (egzemplarze z serii Basics 001 i 002) dostały nowe ciuchy. W skład zestawu wchodzi bawełniana bluzka zapinana na plecach oraz "skórzane" spodnie.
 Tak szczerze, to mogłam się bardziej wysilić w kwestii finezyjności tego kompletu, ale spokojnie- mam już kolejne pomysły na szycie- a będzie to coś co sprawia mi największą radość z szycia- suknia/sukienka.










W następnym wpisie też będzie czekoladowo (i męsko!).

6 komentarzy:

  1. Spodnie są rewelacyjne, a bluzka ma oryginalny krój i zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka, ma świetny wzór i fason :) spodnie tez ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Portugal!
    Adorei (love it):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet! Ja dzisiaj usiłowałam uszyć spodnie, ale niestety- poszły do kosza. Za cholerę nie dam rady takim dość tradycyjnym chyba sposobem.
    Huehuehue :D:D Czekam z niecierpliwością na ten następny wpis ]:->

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great photos. Your creations are awesome. This doll is very pretty. I love the buttons of her shirt. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą modelkę. Przypomina mi początki naszej znajomości. :)
    Podoba mi się zamysł bluzki, z przodu skromnie tył ekstrawagancja.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń