środa, 22 sierpnia 2012

Elvis Barbie Doll

Prezentowana dzisiaj lalka, Elvis Barbie Doll, czeka na swoją prezentację już od przeszło miesiąca. Dojrzała do tego najpierw czekając w domu w Polsce, potem przetrwała podróż samolotem i odstała swoje na komodzie bo albo nie miałam czasu, albo zacięcia do robienia zdjęć, albo padało a co za tym idzie światło było wtedy denne.
Ale dosyć smęcenia!

Lalkę zakupiłam nową, zapudełkowaną- nie bez kozery wspomniałam że przetrwała w samolocie, bo pudło musiałam zostawić w domu- limity wymiarowe bagażu... Posiadam jedno foto w pudełku, robione na szybko podczas pakowania:
Poniżej certyfikat:
I gwóźdź programu:

Jej face mold nigdy mnie nie zachwycał- nadal tak nie jest, bo przypomina mi świński ryjek. ALE ma mnóstwo innych zalet, więc, nadrabia. 
 Ma piękne, niebieskie oczy- plus!

 Widzicie to? xD
 Widzicie? ;)
Mnie się podobają. Ale idźmy dalej:
 Buty- kolejny plus.
 Załączony stojak trzyma lalkę w pasie- dzięki tamu lalka ma swobodę ruchów i można ją sobie na pólce ustawić jak dusza zapragnie.
 Lalka ma bardzo ładnie zaznaczone paznokcie- ale zdziwiło mnie trochę to, że nie są pomalowane.
Co dalej? Skupmy się na kostiumie:
 Złoty kostium. Marynarka z rękawami 3/4 dodatkowo z mankietami w kropeczki- takie same jak na kołnierzu marynarki oraz lampasach (tak to się nazywa?:)) na nogawkach.
 Coś co bardzo mnie ucieszyło, to fakt, że marynarka posiada metkę "Barbie Collector".
 Bluzeczka z falbanką, czy żabotem- jak kto woli. Pod kołnierzykiem "zamontowali" kokardkę.
 Wszystkie zapinane elementy garderoby zapinane są na zatrzaski.
 No i na zakończenie rzut oka na kolczyki i buciki.
A teraz coś, co jest jej największym atutem:


Ciałko! Artykułowane pod biustem. Pięknie zaznaczone paluszki i tak samo jak u rąk- nie pomalowane paznokcie. 

Mimo tego, że nie zamierzam jej rozpuszczać fryzury, wiem, że jeszcze ją nie raz zobaczycie.

13 komentarzy:

  1. wciągająca prezentacja- tak samo ciekawa jak lalka - fajnie się prezentuje :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście ona nie do końca przekonuje (na tym moldzie wolę Harleykę, czy Klimtkę), ale i tak przymierzam się do jej zakupu, dla tego fantastycznego ciałka - niestety, ale wśród Fashionistek nie ma tak bladego odcienia.

    Ale nie przeczę, że z przyjemnością pooglądam jej przyszłe fotki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ;D moja ze złota przerzuciła się na srebro.. coś z tej swojej kiecki wyleźć nie może. Butki są świetne szkoda ze kupiłam ją bez nich, ale stroju nie żałuje..przypomina mi te szeleszczące tkaniny których strasznie jako dziecko nie cierpialam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sie zastanawiam nad jej zakupem i dlatego bardzo podoba mi się Twoja prezentacja tej lalki. Bardzo mi się podoba jej artykulacja.
    Ciekawi mnie jak się ma kolor jej skóry do koloru Basics model 5 z serii 2.0.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje idealnie - widziałam na Flickrze zdjęcia główki BB 05-002 właśnie na ciałku Barbie Elvis :)

      Usuń
    2. Porównałam odcień skóry obu lalek, i owszem, pasują do siebie idealnie. Kto odważny, może zmieniać śmiało;)
      Dodam jeszcze, że ciałko Elvis' owej jest znacznie lepszej jakości niż np mojej Bianki- Basics 2.1

      Usuń
  5. Świetna! Tak, ciałko artykułowane pod biustem to wielka zaleta :)
    Bardzo ładne ma te oczy. Jej buźka...Hmm... Coś w niej jest :P Przede wszystkim wydaje mi się całkowicie inna.
    Piękne ma te dłonie ;)
    Cieszę się, że w końcu mogłam ją obejrzeć u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest, choć wolę ją w rozpuszczonych włosach.
    Przyznam się, że bardzo interesują mnie ciuszki kolekcjonerskich lalek, a na Twoich zdjęciach dobrze widać detale. Te ciuszki byłyby świetne, gdyby dobrali inne tkaniny mniej błyszczące.
    Bardzo podobają mi się jej buty.
    Kiedyś na pewno pokuszę się na Barbie z takim ciałkiem, ale najpierw muszę zaspokoić swój apetyt na Dynamitki.;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka bardzo ładna, ciuchy mają świetny krój, a buty - rewelacja!
    Z kolei strasznie mi się nie podoba jej fryzura... Nie cierpię takiego czuba na głowie u lalek, a tym bardziej u pań :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny garniturek, cudowna bluzka, nieprzeciętne butki, świetna artykulacja, piękny kolor oczu, piękny kolor włosów!
    Resztę mówiłem Ci na żywo! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się u niej artykulacja i ciuszek. Takie błyszczace materiały to jest cos, co kojarzy mi się z lalkami z dzieciństwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I love this Barbie Elvis. She has beautiful blue eyes. The only thing I do not like is her hairstyle. The clothes she wears is very original. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki i bardzo ładna lalka

    OdpowiedzUsuń