niedziela, 2 grudnia 2012

Rose Splendor Barbie Doll

Prezentowana dzisiaj lalka, to Rose Splendor Barbie Doll. Z lalką tą spotkałam się po raz pierwszy na ebay'u. Przeglądając serwis w poszukiwaniu innych lalek, natknęłam się na tą i bach! Mimo wszech obecnego różu zrobiła na mnie na tyle duże wrażenie, że kupiłam.
Lalkę zaprojektował Robert Best dla AVON. Lalkę można było kupić za pośrednictwem AVON'u-czy to jedyna opcja zakupu, tego nie wiem. W poszukiwaniu informacji natknęłam się tylko na skany z katalogów tej właśnie marki- jeżeli wiecie więcej na jej temat, piszcie koniecznie:)
Przejdźmy do prezentacji:
 Na odwrocie pudełka znajduje się napis, który w skrócie mówi o tym, że odpowiednie dodatki (takie jak np. perły) robią z każdej kobiety królową- ja się zgadzam;)
Obok rysunku projektu znajduje się podpis projektanta.
 Powyżej widok pudełka: czarne pudełko, na wieku którego znajduje się rysunek lalki, powyżej nazwa w trzech językach, a na dole sygnatura Barbie Collector Pink Label. Pudełko posiada zdejmowalne wieko, dzięki czemu lalkę można oglądnąć bez wyjmowania jej z pudełka. Ja jednak swoją wyjęłam.
 Dodatkowo, pudełko ze zdejmowalnym wiekiem posiada jeszcze szybkę- która chroni lalkę przed zakurzeniem.

 Certyfikat zapakowany w kopertę z cienkiej bibułki.

 Poniżej zdjęcie pokazujące mocowanie sukni do pudełka: nie użyto tym razem plastikowych mocowań. Sukienka została przyszyta do pudelka.
 Ścianka bezpośrednio do której przymocowana jest lalka, zaskoczyła mnie. Tylko jeden pasek taśmy klejącej.
 Mocowanie głowy. Użyto trzech plastikowych "spinek".
 Przeszliśmy przez zaplecze, teraz zajmijmy się lalką.
 Lalka dostała mold Generation Girl. Kojarzy się przede wszystkim z lalkami play line, dokładniej lalkami Fashionistas. Pisałam, że w lalce się zakochałam od pierwszego wejrzenia, ale mimo wszystko jej twarz nie do końca mnie przekonywała. Jednak po zrobieniu zdjęć wszystko to, co było na nie- wyparowało.
 Wzrok skierowany z lewą stronę. Oczy w kolorze niebieskim z błękitnym cieniem na powiece i brązowym wokół całego oka. Usta pod kolor paznokci oraz róż na sukni- niestety zdjęcia nie oddają właściwego koloru sukni.

 Wzór materiału z którego uszyto suknię, to kompozycja różowych i niebieskich róż, napisu "What a doll. Plastic Fantastic", sznurów pereł oraz napisu Barbie.
 Jako "dodatek robiący wrażenie", do sukni dodano coś na kształt kokardy, której jedna część znajduje się na ramieniu, druga w tylu, oraz dwie długie części puszczone wzdłuż sukni.

 Dół sukni rozkloszowany i nieco dłuższy w tylnej części.
Buty to różowe sandałki.

 Jedyna biżuteria jaką posiada lalka, to złote kolczyki z perłami o podłużnym kształcie.
 Rose ma długie blond włosy upięte w wysoki koński ogon. To chyba wszystko. Poniżej mały spam zdjęciowy.






 Zapomniałabym o zapięciu sukni. Użyto klasycznych, metalowych zatrzasków.
 Jestem zadowolona z zakupu;)

15 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tym moldem, ale w kolekcjonerskim wydaniu prezentuje się ślicznie :-) A choć jest cała różowa, to na pewno jest to bardziej wykwintny kolor niż w wypadku jaskrawego różu i brokatu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy egzemplarz i świetna sesja i opis.
    Wcale się nie dziwię, że lalka Ci się spodobała, zarówno krój sukni, fantazyjna kokarda, jak i odcień różu jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto dowód ile na korzyść lalki mogą zdziałać delikatny makijaż i elegancka sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest!to oko,mejkap i suknia...i cudne blond włosy.......zazdroszczę normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest p o prostu zjawiskowa ! gratulacje ! świetny nowy wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Ci powiem, że chyba pierwszy raz nie pomyślałam: "O Boooże, różowy..." :P
    Cudowna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon miał kilka lalek sygnowanych swoją nazwą, pierwsze jeszcze z moldem Super Star. Wszystkie były ciekawe i nietuzinkowe.
    Twoja jest ze współczesnym moldem, który mi też się kojarzy z obecną serią playline, ale w wydaniu kolekcjonerskim lalka wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest dowodem na to, że każdy headmold odpowiednio użyty może prezentować się pięknie.
    Jej sukienka pomimo użycia różu jest naprawdę zjawiskowa.
    Na Twoim blogu po raz pierwszy mam styczność z tą lalką, chyba się rozejrzę za Avon'ową resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)
    Pewnie dostanę w łeb kamieniem, ale ja nadal mam to uczucie, które towarzyszyło Tobie na początku - "kojarzy się przede wszystkim z lalkami play line, dokładniej lalkami Fashionistas" i mimo pięknych ujęć, nic się nie zmieniło...
    Dla mnie wygląda jak hybryda, lecz jedno jest pewne - kolor pięknej kiecki i ciało MM trochę ją "uszlachetniło".
    PS. Piękne ma pudełko, zwłaszcza kolor, a ten rysunek - poezja. :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta suknia. Niby różwa, a nie "barbiowata". Pyszna, a elegancka! No cudna po prostu!
    Lalka tez niczego sobie. Ma mold Generation Girl ale nie jest taka tępa jak te dzisiejsze dzikuski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I like this Barbie designed by Robert Best. She is very smart. Congratulations on this purchase. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. suknia bardzo elegancka. Wielki plus dla Mattela za te metalowe zatrzaski z tyłu. Dziś to niestety rzadkość.
    Sam mold Baśki to już niestety nie moja bajka, ale za takie koczyki to bym się nie obraziła ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się jej sukinia!
    Sama taką chciałabym mieć! :)
    Będzie idealną modelką! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam po raz pierwszy :)
    Lalka jest przepiękna i do tego ta suknie!! wspaniała! :)
    Pozdrawiam ciepło! N.

    OdpowiedzUsuń