niedziela, 20 stycznia 2013

Sinatra w sukni

Wyprodukowałam sukienkę. Długą sukienkę, taką aż do ziemi lub podłogi, jak kto woli:)
 Jako modelka wystąpiła Barbie Loves Sinatra- wszyscy ja pokazujecie, to ja tez chcę;)
 Lalce zrobiłam fryzurę, rozpuszczając uprzednio jej włosy z firmowej fryzury. Po zrobieniu tego, moim oczom ukazało się "COŚ" strasznego. Włosy tak krzywe, że aż żal ściska- wiecie gdzie?:P

 Bardzo lubię robić ujęcia jej twarzy.

 Sukienka zapinana na zatrzaski z tyłu.


 A buty pożyczyła jej najlepsza kumpela- Elvis Barbie Doll.




12 komentarzy:

  1. prześliczna!ta zieleń jej bardzo pasuje!wygląda elegancko i dystyngowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się... suknia, aplikacja na niej i nowa fryzura Sinatry :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiękna, jej kolor i fason, bardzo mi się podoba!
    Twoje zdjęcia są niesamowite, lalka wygląda jak żywa, świetnie ją ustawiasz! Mój chciej na Sinatrę jest jeszcze większy.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szmaragdowy kolor świetnie pasuje do jej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sinatra w tej sukni i fryzurze wygląda baaaardzo wytwornie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka :) Bardzo lubię oglądać twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ozdóbki na ramieniu kojarzą mi się z łuskami, a cała suknia z syrenim ogonem! Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna suknia, lalka wygląda w niej dużo lepiej niż w oryginalnym ubranku.
    Zielony idealnie pasuje do jasnej skóry Barbie, a te metalowe ozdoby dodają sukience charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sinatra wygląda bardzo elegancko w nowej sukni :)
    Zwłaszcza podoba mi się na zdjeciach na kanapie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mój Boże! Cudowna! Bardzo pasuje jej ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: This Barbie is very pretty. The green dress favors her much. She is very elegant. I like the pictures with the sofa. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest wspaniała :) Kolor idealnie podkreśla urodę lalki :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!
    Marta
    homewithlove.blog.pl

    OdpowiedzUsuń